pondělí 10. října 2011

Angee and Lush


Ták a je tu celkem dlouho slibovaný článek!:) Bohužel, mám jenom tyhle dvě fotky, a jsou staré, fotila bych víc ale 1.nemám foťák tak fotím mobilem, ale to by zas tak nevadilo jako to že mi poslední dobou mobil nezaostřuje!./ to je na nic..
 Ale ke štěněti:P Je to štěně rhodéského ridgebacka, je to holčička a jmenuje se Angee/ Enji (?!) Její původní jméno je Aqua, ale to se nám nelíbilo tak jsme jí přejmenovali:P Za 3 dny teda 13.10. jí bude 5 měsíců:) Právě jí vypadávají zoubky a nové rostou, a jí to bolí tak občas "brečí", ale jinak je veselá a dostává rapla:D(běhá po místnosti sem a tam a zase sem a tam a všechno co jí stojí v cestě tak smete:D)
 Občas se počůrá doma nebo tak, ale je fajn..:) Jedině jí se se vším svěřuju;))


Jinak mamka dnes byla v Praze a přivezla mi na mé přání šampuk New z Lushe)) Omlouvám se za kvalitu fotek, ale jak jsem zmiňovala mobil nechce zaostřit:/  Každopádně šampuk krásně voní, jakoby hřebíčkem, takže na předvánoční období super:) ještě víc se těším na Vánoce!:) xxT.*

9 komentářů:

  1. krásný článek :) A ten pejsek je úplně roztomiloučký! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám doma šampuk Godiva z Lush a spokojená s ní moc nejsem...ale určitě nějaký další šampuk vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný pejsánek, ridgebackgové jsou úžasná plemena :)
    Taky se nemůžu dočkat Vánoc, už ať jsou zde :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ježíši to je nádherný štěně!!! Naprosto dokonalé, jenom se s ní pomazlit! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ridgebackové jsou "roztomiloučcí ťutínci":D Taky doma jednoho mám:)

    OdpovědětVymazat