středa 19. října 2011

TOP nail polishes!*

Ahojky!:)
Dneska to byla ve škole pohoda, dvě první hodiny jsme byli na besedě, to bylo sice smutný, ale bylo to místo češtiny takže fájn:)
 
Dnešní článek je o mých nejoblíbenějších lacích na nehty (všechny laky jsou Miss sporty)
Samozřejmě oblíbené mám i jiné nejenom od MS (Miss Sporty) Ale chci vám tuto značku představit, protože jsem ani moc nenarazila na článek kde by někdo zmiňoval laky na nehty MS.. Do komentářů určitě napište jaké s nimi máte zkušenosti vy!:)


Mám jich celkem 8, což je celkem dost:D ale opravdu jsou pro mně nejlepší!:)
Mají úžasný štěteček, a to všechny ať už z Lasting colour kolekce nebo z Quickdry;)
Všechny rychle schnou, takže pro mně není problém si nehty nalakovat ráno před školou, chvíli počkat (1min?!) a klidně si potom oblíkat svetr přes hlavu:D
A cena je taky fajn - do 50,-Kč

Pro tuhle barvu jsem musela udělat sólofotku, protože ani na jedné skupinkové nebyla pořádně vidět barva.
Teď když se na to koukám, tak tady taky nevypadá jako tmavě fialová, ale spíš jako černá.
No, v lahvičce vypadá jako hodně tmavě fialová , trochu metalická, ale na nehtech někdy vypadá jako fialová , ale většinou jako tmavě modrá!:/ No a když je šero tak jako černá..:( takže pokud chcete fialovou nedoporučuji
Jinak je fajn:) Právě ji mám na nehtech;)
Barva: 313



Ták a u těhle napíšu jen čísla barev:)
Jenom dodám že moje uplně nejoblíbenější je ta stříbrná (druhá zleva horní řada)

/z leva doprava - zelená(346) ; oranžová (370) ; jemná růžová (113); zlatá(312); nude(210); fialovo-něco(313);stříbrná (311); růžová se třpytkami (105)

VŠECHNY MOHU JEN DOPORUČIT!;)

Mějte se krásně a napište co byste tu chtěli vidět!:)

4 komentáře:

  1. moc pěkný článek :) A třeba bych tu chtěla vidět nějaký tvůj další outfit :)

    OdpovědětVymazat
  2. no ja som presne robila recenziu na tieto laky a mne sa strasne nepačia teda farbu maju super ale kvalita mi nevyhovuje ... ale kolko ludí tolko chutí :) pekný príspevok

    OdpovědětVymazat
  3. i love this polish nails ;3

    world-of-bloody-curses.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Hello dear, nice to meet you! I've just found your blog and it's really nice....visit mine and let me know your opinion about my posts, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    OdpovědětVymazat